2010. június 16., szerda

9.Fejezet: Féltékenység...

Leah már ott ücsörgött egy uszadék fán, a sziklák mögött.
-Jake, Paul, Embry!Ti változzatok át és húzzatok farönköket a tűzrakóhely köré!Addig Jared és Én megcsináljuk a tűzrakó helyet...-Mondta Sam majd Rám és Leahra pillantott.-Lányok ti...foglaljátok el magatokat valahogy...-Vont vállat.
-Én is át tudok változni!Segíteni akarok!-Nyavajgott Leah.
-Öhm Leah!tt még én vagyok az Alpha.-Mondta Sam mire Leah puffogva visszaült a helyére.
Én zavartan leültem a meleg homokba, hátamat egy sziklának támasztva.Elővettem a mobilomat...
Először rajzolni próbáltam rajta de az nem ment, úgyhogy inkább az internetre mentem fel.A tizennyolcadik szülinapomra kaptam.Egy lila Apple I Phone.
Imádtam!!!
Nekiálltam olvasgatni néhány hírt, aztán a blogokat néztem át.Semmi új...
Mindvégig magamon éreztem Leah szúrós pillantását.
Egyszer felpillantottam.A szemünk találkozott.Szemkontaktus jött létre...
Amit egy szürke farkas zavart meg.
-Paul!-Álltam fel hogy meg tudjam simogatni a farkasomat.
-Hé, Problémás Szürke!-Nevetett fel Leah.-Össze ne törd a kis plázatyúkodat...-Mondta gúnyosan.
Paul morogni kezdett.
-Hagyd!-Öleltem át a nyakát gyorsan.Majd egy puszit nyomtam acél-szürke pofájára.
Lenyugodott...
Aztán ment is vissza a többiekhez segíten.Én visszaültem a homokba és újra a telefonommal szórakoztam.
Most egy vörös farkas jött oda hozzám, Jake volt az.
-Hé, mi az pajti!-Simogattam meg a farkas lehajtott fejét.
Fáradtan ledobta magát a szikla tövébe, fejét pedig az ölembe hajtotta.Mint mindig, Leah most ezt is csúnyán szemlélte.
-Paul féltékeny lesz...-Mormogta.Erre megjelent a szürke farkas.Azt vártam amit Leah mondott, hogy féltékeny lesz, de nem.Megkerült minket és a másik oldalamra feküdt le.
Jake farkas felállt, megrázta magát aztán ment vissza a többiekhez.
Paul farkas kihasználva a dolgokat közelebb csusszant hozzám és nagy, busa fejét az ölembe hajtotta.Elkezdtem simogatni és lopva Leahra pillantottam.Szemeiben fájdalmat, irigységet és szomorúságot pillantottam meg.És ami a legmegdöbbentőbb volt...Könnyeket szorított vissza.
Gyorsan vissza fordultam Paulhoz.
Simogttam...Megpróbáltam nem oda figyelni Leahra.A többi farkas odajött hozzánk.Ezzel azt gondoltam hogy végeztek.
Visszaindultunk a házhoz.Leah persze szótlanul előre vágtatott...
-Féltékeny.-Sóhajtott Sam.-Ne is foglalkozz vele, Elena...A beszólásaival és a tetteivel sem...
-Tudom...És igyekszem...Csak...Olyan rossz így látni egy embert...egy lányt...-Mondtam halkan.-Tudom milyen rossz ez az érzés számára...
-Leah erős csaj...Kibírja majd...-Vont vállat Jake.
-Bizony...És lökött is!-Mondta Embry vigyorogva.
-Ja...Az tuti hogy a csaj nem igazán százas!-Fűzte hozzá Embry megjátszva az okost.
-Embry...Ha őszinte akarok lenni...Te sem vagy százas az biztos...-Böktem oldalba Embryt nevetve.
-Kösz!Ez jól esett!-Vágta be a műdurcát, amin a többi srác csak nevetett.
-Jaaj!Tudod hogy én így szeretlek!-Mondtam és megöleltem.-Legyél akármilyen hülye is...A barátom vagy!-Vigyorodtam el.
-Na azért!-Mondta Embry.
Nevetgélve értünk vissza a házhoz, ahol egy nagy, tagba szakadt fiú állt.Legalább két méter magas volt, hófehér bőrű, szemei pedig mint az arany...
-Mit keresel itt Emett?!-Mordult rá Sam az idegenre.
-Neked is szia Sam...Carlaisle küldött.Hogy segítséget kérjen.-Mondta a srác.
-Segítséget?!-Húzta fel a szemöldökét Sam.Erre Jake, Paul és a többiek oda léptek Emetthez.
-Idegen vámpírok jöttek Forksba és a környékre...Csak szólni szerettünk volna hogy tartsátok nyitva a szemeteket, mert lehet hogy átjönnek La Pushba is.-Hadarta el gyorsan.
-Kösz a hírt de mi mindig nyitott szemmel járunk...-Vot vállat Sam.
-Az lehet hogy Ti igen...De a Lenyomataitok is?-Nézett rám majd Emilyre Emett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése