2010. június 16., szerda

8.Fejezet: Leah Clearwater

Már négy óra volt amikor felvettem az új farmeromat, egy mélyen V kivágású citromsárga pólót, egy fekete pulcsit és a szokásos lila tornacipőmet.
-Paul!Kivasaljam a hajamat vagy maradjon így, göndören?-Kiabáltam le a lépcsőn.
-Te tudod...Ahogy érzed.-Káltott vissza.
-Akkor így hagyom...-Vontam vállat.
Javítottam a sminkemen, befújtam magam az új Adidas, gyümölcsös parfümömmel és kész is voltam.Fél öt volt.
-Mennyünk?-Kukkantottam be a nappaliba.
-Mehetünk...Még segítünk készülődni a többieknek Te meg segíthetsz a konyha terén Emilynek, Kimnek és Lea...-Harapta el a mondat végét.
-Oké!-Úgy tettem mint ha nem hallottam volna Leah nevét.-Akkor mennyünk.-Mondtam.
Ismét Paul kocsijával mentünk.
Egész úton pörgött az agyam: "Vajon mit fogok mondani neki?...Hogy fog reagálni arra hogy Paul és Én...?"
-Megjöttünk!-Zökkentett ki Paul a gondolataimból.Aggódva fürkészte az arcomat.-Leah már itt van...-Pillantott a ház előtt álló sárga Porsche-ra.
Kiszálltunk.
-Paul!-Intett Sam nekünk.
-Szia!-Intett vissza Paul majd átkarolta a derekamat.
Ekkor robbant ki a házból egy barna hajú lány.Egyből Paulra nézett majd rám...
-Szia Leah...-Köszönt Paul.
-Szia Paul...-Morogta a lány.
Szemét le sem vette rólam.
-Ez ki?-Bökött fejével felém.
-Ő itt...Elena, a Lenyomatom.-Mondta Paul.
A "Lenyomatom" szóra Leah lemerevedett.Arcára ki volt írva mit érez: Gyűlöletet, szomorúságot, fájdalmat, irigységet.
-Leah...-Szólalt meg Leah mögött Emily.
-Szia Em...-Mosolyogtam Emilyre.
-Áh szia Elena, szia Paul!-Mosolygott vissza Emily.
Leah hátrébb lépett és elindult a fiúk felé.
-Ez durva volt...-Súgtam oda Paulnak.
-Ez még semmi...-Mormogta Paul.
Bementünk a házba Emily után.
Egy idő után felálltam.
-Segítsek Em?-Léptem mellé.
-Nem kell...-Rázta meg a fejét.-Már végeztem...Leah segített.
-Ja...Értem...-Mondtam majd vissza mentem Paulhoz és leültem mellé.
-Elena, Paul!Lemegyünk a partra előkészíteni a helyet.Jöttök?-Jött be Jared és Embry.
-Megyünk...-Állt fel Paul.Én is felálltam és együtt kimentünk a többiekhez.
Leah elől nevetgélt (elég megjátszottan) Sammel és Jareddel.
Jake, Embry, Paul és Én hátul maradtunk.
-Gyűlölöm...-Mormogta Embry.
-Vágjunk jó képet a dolgokhoz Tesó!-Vigyorodott el megjátszottan Jared.
Kuncogtam ezen a "viccelődésen" mire Leah hátra nézett és egy szikrázó pillantást lövellt felém.
-Majd megölt a pillantásával...-Súgta oda Jared vigyorogva.-Ne hagyd magad Csajszi!-Bökött oldalba Embry.
Kihúztam magam...
Ami hiba volt.Leah otthagyta Samet és elindult felénk.
-Öhm...Jake...Mi újság?-Kérdeztem zavartan.
-Semmi különös...Várom már a bulit.Veled?-Mosolygott Rám Jake csillogó szemekkel.
-Semmi...Most fogok meghalni...-Suttogtam mire Jake elvigyorodott.
-Paul...Olyan rég nem találkoztunk...Mi újság feléd?-Lépett Paul mellé szívélyes (ál)mosollyal Leah.
Egy pillanatra felvillant a féltékenység és a düh bennem amikor Paul vissza mosolygott Rá.Aztán a felismerés...: Mi van ha nemcsak Leah érez Paul iránt még valamit?Hanem Paul is Leah iránt...-Pörgettem az agyamat.
-Semmi különös...Mint ahogy látod boldog vagyok Vele...-Húzott maga mellé szorosan Paul mire Leah ismét egy megsemmisítő pillantást küldött felém.
-Örülök...-Dörmögte Leah.Ekkor felcsillant a szeme.-És Vele is olyan boldog vagy mint velem voltál?-Kérdezte.
Erre Paul nem válaszolt...
-Szóval nem...-Vont vállat Leah.-Na mindegy...Te rontod el az életedet, úgy ahogy akarod.-Mondta majd mosolyogva elindult előre aztán vissza fordult.-Ja és...Lina...Ja...Bocs Elena...Ugye?...Vigyázz Paulra ja...és persze megadra...-Mosolygott bájosan Leah.
Értetlenül bámultam távolodó alakja után.
-Ez most megfenyegetett?!-Harsantam fel.
-Uh...Ez szép volt...Vagyis...Dúúrva.-Köszörülte meg a torkát Embry.
-Úgy tűnik Kislány...-Pislogott Jared is.
Sam is csatlakozott hozzánk és elkezdtünk készülődni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése