2010. július 1., csütörtök

12.Fejezet: Látogató

Mikor haza értünk a ház előtt már természetesen ott állt a Quilute fiúk furgonja.
Jake, Jared, Embry és sam kiszálltak belőle.
-Sziasztok!-Intett felénk sam majd a többiek is.
-Sziasztok Srácok!-Motyogtam majd Paul is intett.
-Érdeklődn jöttünk...Hogy van az újszülött?-Kérdezte Embry.
-Milyen újszülött?!-Néztem Embryre.
-Tudod...Így hívják az új vámpírokat...-Mondta Sam.-Mi van vele?
-Megvan...-Vontam vállat.-Átadtuk Cullen-éknek...Remélem jól van és lesz is...
-Ne aggódj, Elena!Cullen-ék vigyáznak rá!-Mondta Jake.
-Aha...-Vontam vállat majd az ajtóhoz mentem.Kinyitottam majd a srácokkal együtt bementünk.

***
Sziasztok!
Remélem megértitek, de most, melegben nem igazán van kedvem itt gépelgetni.
Amint tudom, befejezem!
Megértéseteket és türelmeteket köszönöm!
GoOofy
!

2 megjegyzés:

  1. Én megértem még van egy pár törid nem tudom meddig jutok máma de még bírom ,ja ez törid az elsők között van a tetszési listámon

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Nagyon örülök, hogy tetszik:)
    De...Nem tudom, hogy tudom-e folytatni.
    Nem jön az ichlet

    VálaszTörlés